Defne0906 Merhaba eşimle kan uyuşmazlığımız var 1 bebeğimiz var çok şükür bi problemi yok 2 . Bebekte sorun olan olabileceğini okuyup duymuştum yaşayan var mı
Umutdamla20 Defne0906 esımle kan uyusmazlıgım var ıkıncı hamılelıgımde sorun yasamadım.. Bırıncı hamılelıgımde ıgne vurulmustum..