Merhaba kızlar bebeğim 4 aylık dun 2 numara avent biberon başlığı aldim ama kızım içemedi hemen yoruldu çünkü çok az geliyordu hangi numarayı kullanmam lazım başka biberondan icmiyo eski başlığı da 2 numaraydı ama akışkan iyidi şimdi de 2 aldım nasıl az geliyo anlamadim