melt Merhaba 7 aylığız 5 ay bexero aşısı olduk doktorumuz 2. Dozu 7. Ay diye önerdi bu ay nimeriz aşısıda var . Aralarında bir kaç hafta mınolmalı ikisi ağır değil mi? Sizler aşıları hanfi ay yaptırdınız
Karlibulut melt aylarını hatırlamıyorum ama biz 1 ay arayla yapmıştık ateş durumu olmasın diye Dr da ateş yapabilir demişti
hndathn melt 13. Ayda tek doz nimenrix 24 ve 26 aylıkken 2 doz bexsero şeklinde planladı doktorumuz öyle yaptırdık
littlebabygirl melt 7.ayda hem bexsero hem nimenrix yaptırdık 2 gün atesi en fazla 38 oldu biraz halsizlik huysuzluk oldu çok ağır gelmedi
eraysen alygkce oğlum da aynı şekilde 5 ve 7 de ikisini oldu 13 te tekrar olacak sizin takviminiz nasıl 3. Dozu ne zaman dedi doktorunuz
eraysen alygkce ben devlet hastanesine götürüyorum düzgün doktor bulamadım devletteki doktor çok iyi bilgili ama çok hastası var takibi zayıf aşı tarihlerini ben takip ediyorum o yüzden 13 aylıkken yaptırabilirsin dedi bazı doktorlar da 15 diyor o yüzden sordum sizede acaba 13 te mi yaptirsam 15 mi diye düşünüyorum
MeetJoeBlack melt 7-9-13 bexsero, 8-13 nimenrix yaptırdık. Eğer bexsero ilk dozda çok etkilemediyse, nimenrixin fazla bir yan etkisi olmuyor. Bizim son doz ikisi aynı gün yapıldı.
suheyla92 melt 3.ayda bexsero nimenrix rotarix hepsini bir oldu agir gecti biraz 5. Ayda da oyle olacak
asellmomm11 Bende 5. Ayda yaptıracağım doktor ikisini aynı anda olabileceğini söyledi bana 13 çok geç değil mi
asrinhatasi melt ikisi aynı aya yazıldıysa aynı gibi yapılır. Yoksa aralarında 1ay olmalı demişti doktorumuz. Hangi aşı olursa olsun demişti
melt 5 bexero 7 bexoro 2. Doz ve nimerix bir dox denildi Neden her doktora farklı diyor kafam karıştı