Geçen haftalarda bizim başımızdan geçti aynı olay, 3 gün yattık antibiyotik serum falan verdiler, farketmemiz iyi oldu böbreklere zarar verebilir farkedilmezse dedi. Ultrason da çekti onda bişey çıkmadı çok şükür. çıkarken tekrar kültür testi yaptılar çok şükür bir şey çıkmadı. Atlatırsınız umarım sizde geçmiş olsun.