yamaniskom aptamil ar eğer mama ile besliyorsanız deneyin lütfen biraz pahalı bir mama ama bize tek çözüm o oldu oğlumda aşırı kusan bir bebekti bir keresinde kendi kusmasında boğuluyordu kollarımda ben ilk yardım bildiğim için kurtarabildim biz hâlâ aynı mamayı kullanıyoruz kusmayı direkt kesiyor