Kızlar benim kızım mama ile besleniyor. 3.5 aylık
Sma optiprodan
Hipp keçi sütlüye geçmiştim 2 ay önce
Şuan hipp çok pahalı geliyor 400 gr 450 tl filan
Ne yapsam bilemedim mama mı değiştirsem uygun besleyici mama öneriniz var mı?
Boş kilo aldırsın istemiyorum sağlıklı olan?