alchn Hafif bogaz ağrım var burnum akıyor bebeğim 45 günlük doktor bana 100o mg antibiyotik vermiş sizce kullansamnmi emziriyorum bebeğimi de emzirdimi söyledim yani emzirirken antibiyotik kullandiniz mi
espalp alchn iki kutu agumentin içtim mecburdum. Hiçbir şey olmuyor bol bol su için yeter. Doktor ona göre antibiyotik yazmıştır.
ErtugrulBey16 alchn Kaynamış ısınmış suya karbonat ve limon sıkın sık sık gargara yapın, sirke ,adaçayı vs de Boğaz ağrısına iyi gelir, ben karbonat uygularım hep.
Nur- alchn bebeğini emzirdiğini söylediysen ahraz değildir heralde doktor yani inşallah değildir inşallah bişey olmaz :)
alchn espalp benim ilaçla croxilex bid 1000mg baya tedirginim de yutmasm mi diye acb kullanan anneler oldu mu diye merak ettim
espalp alchn hamileyken bile kullanılabiliyor bazı antibiyotikler. Doktor ona göre vermiştir canım. İhtiyaç bi durum olmasaydı vermezlerdi artık kolay kolay vermiyorlar zaten antibiyotik 🤷♀️ Agumentin de 1000’likti iki kutu içtim ben sırtımda iltihap olduğu için 🤷♀️ Doktor bol bol su iç dedi ben de öyle yaptım 🙏🏻
Badevehande Augmentin ve Parol içtim bende 1 hafta boyunca. Aksine bebeğimde hasta olmuştu sütümden onada geçti Allahtan benim gibi kötü olmadı ilaçların etkisi oldu bence