Bebegim 4 aylık emziriyorum emerken kendi bırakıyor sonra düşündüm doymuyor mu diye mama verdim hepsini içti sizce doyuyor mu ben bilemedim anlamıyorum
Sonra mama vermeden önce tekrar emzirmek istedim azcık emdi bıraktı oyun gibi ama mamayı içti napmaliyim deneyimli anneler yardım