Mygirlmybaby Tuvalet eğitimde verimli 2.gündeyiz. hep takip ediyorum 20 dk bir banyoya işiyor. Birde bugün kaka yaptı. Güzel ilerleme var. Ama banyodan tuvalete nasıl çevirecem. Lazımlık en başından beri oturmuyor yapmıyor? Yardım edin lütfen?????