Hanımlar merhabaa ✨ Dün gece aklıma geldi kızımın adının geçtiği hiç şarkı yok, olsa tatlı olurdu onun şarkısı ya da türküsü olurdu, uyuturken söylerdim falan diye… Size de sorayım dedim bebeklerinizin adının geçtiği şarkı & türkü var mı, paylaşır mısınız 🎵