gizem-togantimur96 Sevgili anneler, memeyi bıraktırken sizde fiziksel ya da duygusal değişiklikler oldu mu? Mastit olunuyot mu emzirmedikçe? Sağlıklı bir şekilde nasıl atlatılabilir bu dönem?
12-12-34-76 gizem-togantimur96 benim 10 gün oldu biraktirali. Goguslerim hic şişmedi demek ki zaten süt yokmuş oğlum kendini kandırıyormus. Fiziksel olarak bi değişiklik olmadı sadece adetim gecikti 2 3 gün ben de ona bağlıyorum. Ama duygusal anlamda bayağı kötü oldum çok vicdan yaptım oğlum istediğinde dayanamıyodum eşim sürekli uyariyordu beni bak ben ise gidiyorum sakın vicdan yapıp verme diye. Şimdi alıştı artık ama size tavsiyem kesin kararlı olun yoksa çok zor olur