Merhabalar oğlum 23 aylık çok hiperaktif asla yürümez sürekli koşuyor bir yere gidelim asla elimi tutmaz parka gidelim asla salıncak binmez kaydıraga binmez sürekli koşacak sağa sola taş atıyor oyuncaklarını fırlatıyor birşeye bakıyor ondan nasıl yaramazlık çıkarırım asla oyun kurmaz ben ne yapabilirim çok çaresizim bir ortama girdiğimde herkes diyor bu çocuk aşırı yaramaz asla durmuyor senin işin zor ben ne yapabilirim daha sakin olması için oyun kurması için konuşa bilmesi için