nihangktg Kızlar doğum yapalı 9 ay oldu lazer estetik oldum şuan Dikiş yerim kabarık normalmi ince çizgi gibi olması gerekmiyo mu 🙄 bi sorun mu var acaba herhangi bi agrı acı akıntı yok
feyzas nihangktg nasıl bi kabarıklık ince mi kalın mı? Ben bunun cilt yapısıyla alakalı olduğunu duymuştum bi doktordan. Ben de de hafif kabarıklık oldu ama hala ince ip gibi duruyor
RobinScherbatskyy nihangktg keloid deniyor ona ilaçla falan tedavi edilebiliyor diye biliyorum bir doktora görünmenizde fayda var
suheyla92 nihangktg benim de 3bucuk ay oldu cizgi boyunca hafif kabarık ve terleyince orda farkli rahatsiz edici bi his olusuyor sizin de oluyor mu (biraz gobegim var orasi havasiz kaliyor)
feyzas nihangktg yani ben anormal bir durum olduğunu düşünmüyorum bende ki git gide azaldı çünkü 12 ay oldu
minikmucizemaak nihangktg benim de 7 ay oldu nokta kadar bir yer kabarık o şekilde geçecek diye bekliyorum
RobinScherbatskyy nihangktg hayır değil görüntüden başka bir zararı yok ciltte kesik olduğu için travma yaşıyor gibi düşünebilirsiniz. Bazılarında oluyor sadece sezeryanda değil normal yaralanma veya ameliyat kesiklerinde görülebiliyor
meyra9 Benimde öyle. Sağ tarafı daha kabarık. Keloid diye duymuştum, ikinci doğumda düzeltilebilir bişeymiş sanırım