Arkadaşlar merhabalar ocak ayı olması lazım ailemin evine kiracı girdi babam emekli maaşi ve birikimi ile aldığı ev oradan gelen kira ile geçinen ailem ama kiracı eve girdiğinden beri sürekli erteliyor kirayı babam konuştu ama yine aynı şimdide 2 aydır kirayı vermiyormuş babama msj atmiş evden çıkın demeyin diye zaten babam bana şimdi dedi 2 aydırda kışın doğalgazı ödememiş babama gelmiş borç filan hepsi babamın üstüne birde.
Babam hem adamı hemde karısını arıyormuş açmıyorlar ne yapmak lazım senesinin dolmasınada daha var
Ben şikayet edin avukata verin dedim
Bu işler nasıl ilerliyor
İşi çirkefliğe verecekler resmen
Bi fikir verin