Merhaba anneler dün bebeğim çok ağşıyır diye bir gönderi paylaşmıştım.Bu gün bebeğimi gözündeki çapaktan kaynaklı hastaneye gittik.Bizim çapak zannettiğimiz şey enfeksyon çıktı 22 günlük yavrumu küveze aldılar moralim çok bozuk kendimi suçluyorum benim yüzümdem mi oldu ben kötü bir annemiyim bilmiyorum