eda-1amine Ya hanımlar sadece bende mi oluyor bu durum uygulamaya giriyorum birine birşey yazcam yok klavye çıkmıyor çıksa yazıyı yazınca birden klavye yok oluyor uygulamada mi sorun var benim telefonda mi anlamadim
maygirl eda-1amine bnde telim bozildu zannetmistim🤣megerse uygulamada sorun warmis zaten ya reklam çıkıyor yada klavye cikmiyor..oyuzden uygulamayı silmeme ramak kaldı🤣
hunilimomy eda-1amine Merhaba canım annemiz teknik bir problem var. Ekibimize iletildi. En kısa zamanda çözülecektir.
Zeliff eda-1amine uygulamadan çıkmayın ekranı kitleyip geri açınca geliyor. Ama yine gidiyor bi cevap yazana kadar 5-6 kere ekran kitliyorum🫠
eda-1amine agzimizintadikacmasin 🤣🤣🤣🤣 aha ha kız bu göçleri nasıl koyuyorsunuz bende nie olmuyo yaaaa
eda-1amine maygirl valla bende hatta eşime dedim bu telefon artık kasıyor klvye cikmiyo kız bozmuş bunu dedim 🤣🤣🤣
agzimizintadikacmasin eda-1amine bebişimsuğ klavyede emoji kısmını açınca hemen sol köşede gif yazıyır ordan
minikkus85 Aynen öyle oluyor bendede bu platformun tecrübeli insanlar tarafından geliştirilmesi gerekli