Merhaba anneler yardımınıza, desteğinize ihtiyacım var. 26 aylık ikizlerim var ikizlerimden biri son 2 gündür yatağı dahi görmeye tahammülü yok. Sürekli babasının yanına gitmek istiyor uyusa bile uykudan kriz geçirerek uyanıp baba diyor. Ve son 2 güne kadar uyku problemimiz hiç olmadı. İlk defa böyle bir şey yaşıyorum bu ay da olup aynı şeyleri yaşayan var mı lütfen cevap verin doktora mı götüreyim ? Geçer mi ? Normal süreç mi?