aliagit Oğlum iki buçuk aylık yaklaşık bir aydır tuvaletini yapmıyordu özel takipli doktorumuz önerisiyle on gün aralıkla iki defa fitil verdim sonra devlete muayene götürdüm sebebi araştırılması için. Devletteki doktor bebek bu isterse 7 günde bir yapar, isterse günde on defa yapar normal demişti. Ama çok zorlandığını söylediğimde biogaia ve gaz için nurse colex yazdı. Biogaiayı normalde kendimde almıştım ama düzensiz kullandığımı ve bıraktığımı söyledim. Onu sürekli olarak kullan sakın aksatma bide çay kaşığının yarı ucuyla has zeytinyağı ver hergün demişti bize. Biogaiayı günde iki defa kullansam olur mu demiştim bize için vermişti ama benim oğlumun kilosu fazla biraz o yüzden de olabilir. Hatta bu tuvalet konusu için doktorda aynı şeyi söyledi. Sık sık emzirme çocuk sindiremiyodur dedi. E bu defa ağlıyo meme istiyo sürekli dediğimde bebek bu ağlasın hem ciğerleri açılır balgam atar dedi geçti. Anlayacağınız biraz eski usül bi doktordu. Annemde yanımdaydı hatta ben sana aynılarını söyledim yapmadın diye şakayla karışık sitem etti biraz kendisi çok sevdi doktoru o yüzden 😅 Ama gerçekten de dediklerini uygulandığımda dün kendi kendine bütün bezini dolduracak kadar kakasını yaptı sanki fitil atmışım gibi hem kıvam hem miktar olarak. Nasıl biriktiyse yavrumun içinde 🫠 Hatta bezini açtığımda bezi açıkken de bi o kadar yaptı diyebilirim nerdeyse. Zor temizledim ama oğlumun rahatlamasına değer 😅😅🤍