Noname21 hahahahahha bu yanlış bilgiyle savaşmak için ordu lazım 😂 bizim hormon yapmaktan mutluluk duyduğumuzu mu sanıyorsunuz. Extra iş yükü. Çiçek yapısından dolayı gerek yok zaten kendi kendine meyve oluşuyor. Biberde de aynı şekilde mesela çilekte de. Sadece ağaçta daha fazla durunca daha fazla büyüyor hıyar 😅. Şekli bozuk olanları organik sanıp alıyorsunuz mesela onlar da organik değil 😂😂. İnsanlar elinde kalanı değerlendiriyor.
Hıyarda kesinlikle hormon diye bir şey kullanılmaz. Partenokarpik (kendi kendine doğal olarak meyve bağlama özelliği) özelliğinden dolayı hormona ihtiyaç yoktur. Hormondan kaynaklandığı sanılan bazı sorunlar bitki besin maddesi noksanlıkları ile ilgilidir.
(Bu da internetten bir bilgi google yazsanız zaten göreceksiniz 😂)