Bebeğim doğduğundan beri ne anne sütü ne mama istahsiz olarak büyüdü doğum kilosu da 2800dü öyle böyle zorlaya zorlaya buraya geldik ek gıdaya geçince hiç yemeyip kilo kaybı olduğu için komşumun önerisiyle telefon karşısında yedirmeye başladım o şekilde biraz düzeldik fakat şuanda bu aralar hiçbir şekilde kahvaltı ve akşam yemeği yemiyor ama pizza çikolata bu tarz şeyleri versem yer artık 6 aylık hamileyim onunla çok yoruluyorum telefonu bırakmak istiyorum artık ama nasıl yapicam bebetim olunca bu sefer o elimde tamamen yok olacak annem ac birak nasıl yer diyor ama 8 9 saat aç gezdiği oluyor sizin bebekler telefon ile mi yiyor bu durumu nasıl biraktirabilirim