Aliim Canım bence kesinlikle konuş. Onunla konuşamıyosan eşine anlat belki annesi ona alınmaz. Kötü niyetle yapmıyodur eminim büyüklerin çoğu böyle genelde. Erkek çocuklarını biraz farklı sevme şekilleri var. Benim oğlum 6 aylık aslanım erkek o erkek adam olcak o falan böyle tabirlerle sevenler oluyor bazen. Ben zaten acık sözlü oldugum icin ismiyle hitap edin ismine alıssın erkek olduguna degil diyorum bidaha bisey diyemiyolar. Cünkü gercekten simdiden böyle baslarsa böyle gider. İleride üzülen biz oluruz😊