Deletedmom_216 Kizlar kaynima kiz istemeye gidicez ama ben ne giycem hala bulamadim. Yani bi elti zaten ne giymeli onu bile bilmiuorum. Cok absrtili ama cok da sade olmicak bisi istiyorum ya elbise ya da alt ust tskim ☺️
sarfinazar Deletedmom_216 isteme ,söz birarada mı olacak? O zaman biraz daha sık olabilirsiniz. Sadece kız istemeyse sade bir elbise yada alt üst takım yeterli olur bence
Deletedmom_216 sarfinazar sadece istemeye gidicez canim, 28 inde nisan olcak o yuzden daha sade istiyorum bende. Hem de oglum emdigi icin rahat etmem cok daha iyi olcak benim icin