Merhaba hanımlar 4aylik bebeğim var ve iki üç gündür bı iştahsızlık söz konusu geceleri kaç kere kalkan çocuk şimdi iki kere kalkiyo gündüz çok az meme yiyo actr diye mama veriyorum onuda kabul etmiyo sizce neden oluyo dur bu damaklari baya kasiniyo acaba ondan mı