efecikgnr OrdekYavrusu son zamanlarda el ayak hastalığı varmış . Ondan mı . Belkide sicaktandir inşallah
OrdekYavrusu gulirmak ateşi yok çok şükür, geçen hafta salgına yakalanmıştık bağışıklığı düştüğü için olabilir mi ki
OrdekYavrusu kirikkalp serin bir yerden sıcak bir yere taşındık geçen hafta, ondan etkilenmiştir diye düşündüm ama sürekli artıyor. Portatif klima alacağım hemen
kirikkalp OrdekYavrusu serin bir yerden sıcak bir yere taşındık geçen hafta, ondan etkilenmiştir diye düşündüm İşte bu yüzden Malesef bizde Adanadayız oğlumda da oluyor yinede götürün acile baksınlar
OrdekYavrusu agzimizintadikacmasin teşekkür ederim çok çok, ota boka çocuğu hastaneye sokmayayım diyorum ama en ufak şeyi bile kafama taktığım için sormak istedim size de 🫶🏻