Çocuk doktoru ile görüştük, bebek iki durum da kaka yapamaz dedi ya aç olduğu için ya da çok doyup sindiremediği için. Bizim kilomuza baktı ve fazla emdiği için sindiremiyordur, emmeleri azaltın dedi. Ne kadar doğru bilmiyorum ama şu an biraz da olsa azalttık bakalım işe yarayacak mı