Arkadaşlar bu atak mi bı yerimi ağrıyor cozemiyorum . Zaten mamayla besleniyorama reddi başladı biberonu görünce çığlık basiyor . Gazi yok altı temiz . Uykuda bile çığlığı basıyor oğlan . Mama alimida düştü ☹️ zaten kilomuz 5 kilo vallah bu ataksa beni yedi bitirdi nezmn gecicek . Gece zaten uykusunda mama asla almıyor yatmadan 90 120 arası içiyor . Gündüzde üç saatte bir 90 alıyordu şimdi 30 vercem şükür ney bu Allah aşkına geçer mi . Uykuya direnmeleri başladı . Önceden gece uykusuna 9 10 da geçen çocuk şimdi gece 2 3 e kadar uyanık vallah şaştım kaldım