kubra_93 Doğum yapalı 10 ay oldu Birkaç aydır normale dönmüş şekilde regl oluyordum fakat bu ay çok yoğun kanamam oldu ve 15 gün sonra tekrar regl oldum emzirme döneminden olabilir mi normal mi bu düzensizlikler yaşayan doktora giden var mı?