Kızlar 2 paket aldım.Birinci paketimi bitirdim ve ikinci pakete başlamadan güzellik merkezinden aradılar.paketinizin 1 yıllık süresi bitmiş.sekiz seans yarım vücud paketiniz silinmiştir diye.bu ne saçmalık.zaten şimdi ilk paketten memnun kalmadım hiç.ikinci paketi eşime devredeyim diyorum süresi bitmiş diyolar.başına böyle bi şey gelen var mı