winchestera erken doğdu bebeğim 15. Gün başladı belirli saatlerde çok ağlıyordu doktora gittik video çekip çocuğun durumunu gösterdik gazı var dedi ilaç yazdı e çocuk yine aynıydı sadece arabada gezince uyuyordu başka bi doktor kolik dedi ayaklarını hep sıcak tuttum , kiraz çekirdeği kemeri vardı onu ısıtıp koyuyordum karnına gazı için bi de titreşim sevdikleri için sallamak iyi geliyor onlara 3,5 aylık hala aynı durum bizde tek iyi gelen sallanmak