Asel20 emziği bırakmak için çok çok geç kalmışsınız. Doktorlar 1 yaşından sonra bile önermiyor. Ben sırf bu yüzden hiç emzik vermedim. İnsanlar rahat etmek için veriyor bana doğru gelmiyor. Anne memesi var zaten. Eğer emiyorsa bebek emziğe gerek yok diye düşünüyorum. Bir uzmandan destek alın. Süt dişleri 6-7 yaşından sonra dökülür daha sonra yenisi gelir. Yeni dişleri çıkınca çok iyi bakın dişlerine, çürük falan genetikte oluyor