Arkadaşlar merhaba çok sıcak bi memlekette yaşıyoruz normalde kendi memleketimiz soğuk ve ben iki hafta önce buraya geldim burası 35 dereceyse benim memleketim 23 derece arada o kadar fark oluyo öyle söyliyim ve geldiğimizden beri çiş miktarımız çok azaldı ve sanki rengi koyulaştı mesela dün akşam taktığım bez sabah kupkuruydu sadece bi kenarda sarılık vardı sizde normal mi doktora götürmeli miyim. Bu arada özellikle kafa bözlgesinden aşırı terliyo zıbınla yatmasına ve odasını serin tutmama rağmen çok terliyo. Bi fikir verirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler