kutsal6363 benim kızım da 3750 gr doğdu. 3 günde 3300’e düştü. Sezaryen doğumdu sütüm inmemişti daha. Kg kaybedince sarılıktan dolayı 3 gün hastahanede yattık, orda elektrikli pompa ile sağdım ve mama kaşığı ile besledim ayrıca aptamilin sıvı halinde olan mamasından kullandık hastahanede onu verdiler. Ve toparlandı çok şükür. Lohusayken hep komposto, dut kurusu ve ben de bestlak damla içtim gerçekten işe yarıyor. Şu an hala her sabah dere otu yerim. Bir de süt kalitesini arttırmak için yani çocuğun doymasını sağlamak için her emzirme sonrası 3 ceviz yiyip ve 1 bardak su içiyorum. Her gün yeşil salata yemeye özen gösteriyorum. Ceviz badem fındık ve yeşil yapraklı sebzeler sütün kalitesini arttırıyormuş. Kızım 4. Ayın içinde ama günde 3 kez 3 ölçü mama da veriyorum çünkü bazen doymadığını hissediyorum. Ne yazık ki sütümüz için stres de önemli bi etken 😟 sağlıcakla büyüsün tüm bebişlerimiz🙏💖