Kızlar 4 ay 23 gün önce doğum yaptım regl zamanlarım hep 8 9 gün sürüyor öncesinde hafif kahverengi şekilde geliyor normal doğum yaptım iç dış dikişlerim vardı. Onlar iyileşti iç dikişlerim yok artık ondan olduğunu zannetmiyorum. Ama düzensiz olan varmı 20 gün sonra hemen regl oluyorum, zaten dikişler sonrası kanamam 50 gün sürmüştü şaştım kaldım sizlerde durumlar nasıl? Doktora gitmelimiyim