Merhaba,
Alt değiştirme esnasında bebeğinden aşırı aşırı tepki gören var mı aramızda ? Varsa ne şekilde aştınız? Yardımcı olabilir misiniz? Sağlık açısından bir problemi olabilir mi diye düşünüyorum bazen. Ne yapacağımı şaşırdım gerçekten.
Geceleri ağlamaya terk etmişim gibi avazı çıktığı kadar bağırarak ağlıyor. Genel olarakta dönmeyi keşfettiğinden beri alt değiştirmede zorlanıyorum, çünkü katiyen durmuyor,bezi tesadüfen takıyorum desem yeri var.
Şimdiden teşekkürler.