Kızlar biz neredeyse 1 senedir eşimle korunmuyoruz. Bir tane kızımız var çok şükür ama 2. Çocuk istiyoruz ben bütün tahlillerimi yaptırdım . Yumurtlama günlerini de takip ettik ama nedense olmuyor . Bana öneriniz var mı ? Kist falan herhangi bir sorunum da yok hormonlara da bakıldı . Böyle başından geçen birileri varsa bana yol gösterirseniz çok sevinirim. Veya Anadolu yakasında özellikle Ümraniye Çekmeköy tarafında önerdiğiniz iyi bir doktor da olabilir . Başına böyle bir olay gelmiş ve bana bu doktor yardımcı oldu diyen varsa ona da açığım. Sımdıden çok teşekkür ederim .