Ay kıııız bugün başım döndü midem bulandı, eti görünce istifra edince, aha dedim olanlar oldu bana sanırım… şehir dışındayım, hafta sonu da olunca, aracımla da gelmedim kırk yılın başıı gidip alayım test ama böyle bir şeyde olamaz diye düşünüyorum sonra aklıma ilk hamileliğim geliverdi… bir tırsmadım değil haniii. Ama yok ya bence olmaz yaaaa…. Kız kurbanın 2.günü regliydim, 4 gün sürdü… zaten bu ara aşırı saçmaladı vücudum, kasıklarım batma yaşadım, mide bulantım yoktu bugün başladı, yorgunluk var ama yani bildiğiniz motivasyonumu kaybettim temelli, yerimden kalkasım gelmiyo depresif haller yani… iştahım yok ya, hiç yiyesim yok ama bu ara açlık halim var yani sürekli yesem yerim, yeme alışkanlığım olmadığı için yemiyorum djdkdkdk 15 aylık bebem var ya, değildir ya, üşütmüşümdğr belki… 🏄♀️🏄♀️🏄♀️🏄♀️🏄♀️