bırak kııız uyusun maşallah de 🧿 uyku tablolarına bak ne kadar süre uyumaları gerek, uyanık kalmaları gerek onu takip et… zaten 0-4 ay arası gece gündüzü pek ayırt edemezler, 4.ayda yavaş yavaş düzene oturursun, uyuyorsa, karnı toksa, keyfi yerindeyse bırak dokunma sende bol bol dinlen… 🥹