Melikekader1 Merhaba anneler oda ısımız 27 klima da hep 25 de fakat nasıl oluyorsa kızım hemen esen yelden alıyor soğuk algınlığına yakalandı ne yapmamız gerekiyor acaba parasetamol dışında 😔 nasıl çabuk geçer
Anatotales Melikekader1 kaç aylık ? Burnunu temizleyin güzelce parasetamol harici çok müdehale de edilmiyor düşmeyen ateş direnci olursa zaten antibiyotik tedavisi gerekir
Badem4242 Melikekader1 bizimde aynı durum oldu 😢 peditus şurup verdi doktor . Hırıltılı öksürük başlamıştı ve balgamo vardı . Babası sağolsun uyumuş çocuk klimaya maruz kaldı ben işteyken . 2 gündür kullanıyoruz şurubu daha iyi