1gunes hayir normal spiral yani doktorum özellikle hormonlu fln demedi..şikayetim olmadıkça gitmedim sadece geçen gün lekelenmelerim oldu adet döngum dışında gittim ve taktığım gibi duruyor dedi doktorum bu kadar..yan etki bende olmadı ama tabi kişiden kişiye fark eder sadece benim tavsiyem çok düşünmeyin bence etkili bir doğum kontrol yöntemi en doğru kararı doktorunuzla verirsiniz zaten kulaktan dolma bilgilere de kapatın kendinizi yok ip elime geliyo eşim hissediyo inanki kadınların kendi aralarında muhabbet olsun diye çıkardıkları bisey bence 😊