ZelihAkann Kizlar doğum sonrası kabızlık yaşayan oldu mu? Bebeğim 4 aylik şuan bende nerdeyse 2 aydır kabizim. Ilac kullandım bırakınca tekrar basladi. Hosaftir acıdır kuru kayisidir ne varsa denedim bana.misin demiyor😔 nolur yardim edin..
Esraciim ZelihAkann valla ben doğumdan 4 ay sonra anca normale donmustum. Duphalac şurup içmiştim bı genel cerrahi ye görünün derim
Deletedmom0510 ZelihAkann sabahları armut yemeyi denediniz mi aç karnına yada turk kahvesi bende onlar işe yaramıştı