Arkadaşlar Oğluma plastik kaşıkla mısır vermiştim sonra mısırı bitti kaşık elindeydi bir baktım kaşığın ucunu ısırmış ağzına baktım küçücük kırıntı parçası gibi varmış hemen çıkardım fakat kopan parçayı yuttu mu yere mi attı görmedim yerlere de çok baktım ama bulamadım ertesi sabah kakadan çok küçük bir parça daha çıktı ama parçanın hepsi değil işte geri kalanı yutmuş olabilir mi şüphesi var bişey yapar mı içinde organlarına acaba beni korkutuyor hiç bir öksürük kusma nefes almada zorluk vb. Hiç bir şey tok her şey normal ama ben tedirgin oldum çok