sek_kahve Mayazim kız erkek fark etmez, üçüncü bir çocuk istemiyorum ama olursa Kamer koymak isterdim, iki cinsiyete de gidiyor
sirinpatates Mayazim kızım var adı Saye bir kızım daha olsa Birce koyardım ama mihrace de çok hoşuma gidiyor nedense
beylarts sirinpatates eski Türk yazıtlarında geçen Türk hatun isimlerinden eşimle seviyoruz tarihi isimleri hoşumuza gitti
Busra986532 Mayazim kızımın adı mihrişah. Yeğenimin adı mihrimah 2 sinide ben koydum. Anlamıda güzel. Sultan isimlerinden. Mehlika da beğeniyordum zor diye koymadım
defnevedoruk defnederin18 yaaa bende Derin cok istedim eşim beğenmedi haspam alsösldl kızımın adı Defne💖
sirinpatates beylarts merak edip baktım da beyla isminin anlamı yokmuş böyle,hal,bu gibi kelimeler çıkıyor sadece ama isim olarak güzelmiş. Akşinede baktım oda akşın çıkıyor akşin diye Bi isim çıkmadı
beylarts sirinpatates doğrudur bunlar Google da aratmayla çıkacak isimler değil zaten ben tarih mezunuyum tarihi eski Türkçe yazıtlarda geçen isimler bulmamış olmanız normal biz severek koyduk size de fikir olması için paylaşmıştım