ftmkyaa 1 yaşından sonra yemeye başladı diyebilirim ama yine dönem dönem hiç yemediği oluyor. Mesela 1 hafta güzel yiyorsa 3 4 gün hiç yemiyor sonra yine yiyor artık eskisi kadar stres yapmıyorum sadece. Önceden yemediği zaman deki oluyordum heo oyle yemeyecek sanıyordum şimdi saldım