Nöroloji veya beyin cerrahiden randevu alacağım ama koca ilde bir tane bile yok randevu hiç bir ilçede hemde dahiliyeden bakarlar mı acaba başım çok çok fena bıçak saplanır gibi uzun süredir ağrı giriyor çıkıyor ağrı kesici de fayda etmiyor bayağıdır randevu bulamadım en son dahiliyeden aldım işte gitsem bakar mı doktor ya