kammksksks öncelikle merhaba . Bebeğim 50 günlükkenden beri boğazında süt kalıyor şuan 83 günlük oldu ve gırtlak yumuşaklığı var dedi doktor . 6 ila 18 ay arasında geçermiş benimle ayni problemi yaşayan varsa kaçıncı ayda geçti yazabilir mi