Babamı çok yakın bir zamanda kaybettik daha bir ay olmadı. Oğlum 15 aylık. Senin anlattığın gibi rüyamda görmedim ama, babam torununu çok sever her gün bize gelirdi. 3 gün önce gece bebeğim birden emmeye uyandı ve normalde gece hiç konusmaz gözünü bile açmaz emer uyur ama emerken birden benim yanıma işaret ederek dede dedi ve bunu bir kaç kez tekrarlayıp sanki yanımda babam var gibi sürekli işaret edip durdu. Bilmiyorum belki rüya gördü,belki babam gercekten yanimdaydı.. Allah’ım tüm geride kalanlarımızın mekanını cennet eylesin