Ekilemzdn oğlum 11 aylık. 6. ayda tamamen dönüyordu. 4.aydan sonra bu sorun başladı oğlumda. Alışınca daha uzun uyuyorlar. Hiç bir şey yapmayın boğulmaz onlar. Doğumdan itibaren yüzüstü uyuyanlar da var ne kadar teklikeli olsa da. Ama dönmeye başladıysa yapabileceğiniz bir şey yok. Kafaya takmayın kalkınca emzirip geri yatırın 🤗 ilk geceler sık uyanır sonra alışıyor. Şuan oğlumu yatırırken bir yerde yatırıyorum mesela emzirmeye kalkınca başka yerde oluyor 🤣🤣 o yüzden akışına bırakın 🤗❤️