kimbuayseeee Kızlar önerilerinizi bekliyorum lütfen yazın gece işini nasıl çözeceğim 🥺 Gündğz bi problem yaşamıyoruz şükür ama gece için tecrübeli annelerin önerilerini bekliyorum
ArdeninAnnesi3322 kimbuayseeee ben gece ve gündüz bezi aynı anda çıkardım, yani gündüz çıkarınca gece de hiç takmadım, ilk Bir hafta iki kere uyandırıp çişe götürdüm, sonra uyandirmadim, gelirse kendisi kalkıp yapiyor, gelmezse sabaha kadar tutuyor
gktg011 kimbuayseeee peki kendisinin söylemesini nasıl sağladınız oğlum bazen söylüyor ama yüksek oran da söylemiyor ben anlayıp götürüyorum bazen inatlaşıyor gelmek yapmak istemiyor ama bazen de sorun çıkartmıyor ne yapmam lazım peki benim de
Bilgiliannee kimbuayseeee Canım kaldırma sakın bu defa da uykusu bölünür her gece kalkmaya alışır sonra ben hiç kaldırmadım başlarda kaçırdı uyku semesi kontrol ettim değiştim üstünü ama hemen sonra alıştı geceleri yapmıyor yatarken yatmadan hemen önce yaptır gece yapmaz yani benim çocuğum öyle şahsen bilmiyorum kaldırmak bana hiçbir zaman mantıklı gelmedi zamanla alışır yada rahatsız olur zaten kaçırırsa da
kimbuayseeee Dolores evet dün gece 3 kez kaldırdım sorun yaşamadık ama yapıyor yani kaldırmasam altını ıslatır 😂😂 Gündğz de işeyip yatınca yapmadı
melike39 Ben bir iki kez uyandırmadan kendim tuvalete tutmuştum çişşşş diyerek. Arada benim uyanamadiğim zamanlar oldu. Sabaha kadar tutabildigini farkettim. Gece yatmadan önce tuvaletini yapınca uyandirmiyorum. İki üç defa gece altına yaptı o da çok su içip uyumadan önce tuvalete gitmeyince.
kimbuayseeee gktg011 o gktg011 bizim ki de inatçı Baya ben gündüz alıştırırırken hep oyunlaştırdım, sticker aldım yaparken banyoya yapıştırdık işte hadi sen sifona bas bay bay çiş ellerini yıka gibi gibi. İnşşlah gece de başarılı oluruz😂
kimbuayseeee Bilgiliannee ya bu akşam mesela işeyip yattı 1.5 saat anca oldu uyuyalı baktım işemiş bizimki çok su içer o yüzden işeyp yatsa bile çişini yapıyo gene 😂 çişiyle sabaha kadar kalır hasta olur kaldırmazsam🥺 benimki 32 aylık erken değil değil mi gece alıştırması için
Melek1921 Ben gece de hiç bez takmadım alez aldım. İlk 5 gün gece uyandırdım yaptırdım sonra kaldırmadım hiç 1 kere sadece gece yapmış onu da konuşarak hallettik. Gece çişi gelirse bana sesleniyor karanlıktan korktuğu için yapıyor geri yatıyor gece gündüzden daha rahat oldu.
Alerjikrinit kimbuayseeee bende uyandırmıyorum 3 gün önce burada sormuştum ve kuru bez olayımız yoktu bazen ıslatıyordu ama ona rağmen kaldırmadım 2 gece yapmadı dün misafir vardı yorgunluktan mı artık dün ıslattı bir tek. Şimdi uyumadan çok bir şeyler içti diye kaldırdım yaptırdım ama yarın kaldırmıycam.