Zhra78
Bir teknik direktör ancak bu kadar yanlış kararlar verebilirdi.
75 dakika boyunca saçını düzeltmek dışında hiçbir şey yapmayan Kenan yerine Semih daha erken girebilirdi oyuna. Salih sahada yok gibiydi. İsmail ve Orkun cezalı olabilir tamam ama en başından bu adam neden kadroya alındı? Sahada öylece dursun, bir işe yaramasın diye mi? Ülkede orta sahalara kıran girdi galiba.
Samet hatasını, kendi kalemize attığı golü, bugün golüyle ve gol sevinciyle telafi etti. Sevincini bozkurt dövmesiyle yapması yapılabilecek güzel protestolardan birisiydi.
Sakatlığı konusunda kesinlikle nazara geldiğini düşünüyorum, umarım ciddi bir şeyi yoktur. Kalecimiz Mert yine çok iyiydi, her maç iyi ki kalede dedirtiyor gerçekten. Abdülkerim Bardakçı normal performans seviyesinin çok altındaydı. Ferdi çok iyiydi, bir taraflarını yırttı maç boyunca. Barış Alper maçı sakatlanmadan bitirdi çok şükür, her düştüğünde inşallah sakatlanmamıştır dedim. Arda’nın asisti güzeldi ama bir gol beklentisindeydim, olmadı. Hakan’ın serbest vuruşların kaleye ulaşamaması kötü oldu, fırsat kaçırdık resmen. Velhasıl bu maç teknik direktör Montella’ya yazar.
Milli takımın başına başta Türk olmak üzere, futbolcularla iyi anlaşabilecek, güzel motive edecek ve onları iyi performansa yönlendirecek hatta gerekirse yoktan var edecek bir teknik direktör lazım kesinlikle.
Çabaladılar ama olmadı, canları sağolsun. 🇹🇷