Çünkü daha süt kuzusu, kokumuza ihtiyacı var. Benimde bebeğim 1 aylık hemen hemen aynı durumdayız. Mememde uyuyor bırakınca uyanıyor. Memede uyutmamaya çalışıyorum, uyucağı zaman beşiğine alıyorum. Beşiğin içine kokunuzun sindiği atlet t shrt falan koyabilirsiniz. Ayrıca şöyle düşünün, mesela yatağınızda uykuya daldınız, bir uyanıyorsunuz salondasınız. Elbet gerilir, bu nasıl oldu diye düşünürsünüz uykunuz kaçar falan, e bebekler de öyle işte. Kucağımızda veya bebek arabasında veya ayakta sallayarak falan uyutup daha sonra beşiğine aldığımızda, en ufacık uyanmada hemen ayılırlar. Oysa beşiğinde uyursa, uyanır gibi olduğu aralıklarda tekrar uykuya dönebilir kendi kendine